Longevivul festival, prezent de aproape 50 de ani, este format din mai multe evenimente separate, sectiunile clasice fiind festivaluri in sine, independente. Castigatorii competitiei vor fi aflati in cadrul celei de-a treia editii a Saptamanii Publicitatii de la New York, care va avea loc in luna septembrie. Ca de fiecare data, membrii juriului vor fi celebri directori de creatie. Lucrarile castigatoare la Design, Print & Outdoor Festival vor fi desemnate online si vor fi publicate in volumul 15 al Anuarului de Publicitate al Festivalului de la New York. Graffiti BBDO nu este la prima participare, in ultimii ani prezenta agentiei devenind obisnuinta la sectiunea Design, Print & Outdoor. Creatiile BBDO au fost mereu pe gustul juriului, distinctiile obtinute aproape in fiecare an incepand cu 2001, cand Calendarul propriu a fost apreciat cu Diploma de Finalist, dovedind meritele agentiei.
BBDO este prima agentie de publicitate din Romania si este afiliata la reteaua BBDO Worldwide, parte a celui mai mare grup de comunicare integrata din lume, Omnicom.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Inspector ITM, reţinut după ce ar fi beneficiat de un plin de benzină pentru...
Sursa: wall-street.ro