Agentia Graffiti BBDO este din nou prezenta in cadrul New York Festivals, una dintre cele mai importante competitii de profil din lume. La editia de anul acesta a festivalului, agentia a fost nominalizata la sectiunea Design, Print & Outdoor Festival
Agentia Graffiti BBDO este din nou prezenta in cadrul New York Festivals, una dintre cele mai importante competitii de profil din lume. La editia de anul acesta a festivalului, agentia a fost nominalizata la sectiunea Design, Print & Outdoor Festival, cu printurile Mama si Halloween. Printul Mama este unul dintre cele trei realizate pentru magazinele River Woods, iar Halloween pentru brandul Guinness.
Longevivul festival, prezent de aproape 50 de ani, este format din mai multe evenimente separate, sectiunile clasice fiind festivaluri in sine, independente. Castigatorii competitiei vor fi aflati in cadrul celei de-a treia editii a Saptamanii Publicitatii de la New York, care va avea loc in luna septembrie. Ca de fiecare data, membrii juriului vor fi celebri directori de creatie. Lucrarile castigatoare la Design, Print & Outdoor Festival vor fi desemnate online si vor fi publicate in volumul 15 al Anuarului de Publicitate al Festivalului de la New York. Graffiti BBDO nu este la prima participare, in ultimii ani prezenta agentiei devenind obisnuinta la sectiunea Design, Print & Outdoor. Creatiile BBDO au fost mereu pe gustul juriului, distinctiile obtinute aproape in fiecare an incepand cu 2001, cand Calendarul propriu a fost apreciat cu Diploma de Finalist, dovedind meritele agentiei.
BBDO este prima agentie de publicitate din Romania si este afiliata la reteaua BBDO Worldwide, parte a celui mai mare grup de comunicare integrata din lume, Omnicom.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.