Longevivul festival, prezent de aproape 50 de ani, este format din mai multe evenimente separate, sectiunile clasice fiind festivaluri in sine, independente. Castigatorii competitiei vor fi aflati in cadrul celei de-a treia editii a Saptamanii Publicitatii de la New York, care va avea loc in luna septembrie. Ca de fiecare data, membrii juriului vor fi celebri directori de creatie. Lucrarile castigatoare la Design, Print & Outdoor Festival vor fi desemnate online si vor fi publicate in volumul 15 al Anuarului de Publicitate al Festivalului de la New York. Graffiti BBDO nu este la prima participare, in ultimii ani prezenta agentiei devenind obisnuinta la sectiunea Design, Print & Outdoor. Creatiile BBDO au fost mereu pe gustul juriului, distinctiile obtinute aproape in fiecare an incepand cu 2001, cand Calendarul propriu a fost apreciat cu Diploma de Finalist, dovedind meritele agentiei.
BBDO este prima agentie de publicitate din Romania si este afiliata la reteaua BBDO Worldwide, parte a celui mai mare grup de comunicare integrata din lume, Omnicom.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro