Asa stand lucrurile, OMV PETROM Rally Team abordeaza la victorie si runda programata la sfarsitul acestei saptamani, la Campulung Muscel. Dupa ce a ratat victoria la Sibiu, in ultima sectiune cronometrata, dupa ce dominase autoritar intrecerea, cei doi componenti ai echipajului campion en-titre, Marisca-Itu, spera ca Zeita Fortuna sa-si intoarca in sfarsit fata si spre ei. Un dram de noroc, coroborat cu valoarea lor, certificata de titlul din 2005, dar si de succesul obtinut la Campulung, anul trecut, pot sa le aduca lui Bogdan si Sebi a doua victorie din 2006 si sa le ofere sansa sa reintre in lupta pentru titlu.
Echipajul Aur-Berghea vine la Campulung Muscel din postura de lider al ierarhiei absolute. Anul trecut obtinea aici pozitia a treia, iar acum vizeaza varful clasamentului, pentru a-si putea pastra statutul de echipaj numarul unu al CRR si sa mai faca un pas catre titlul national.
Si celelalte doua echipaje ale OMV PETROM Rally Team abordeaza intrecerea cu gandul la victorie. Claudiu David si Mihaela Beldie s-au impus anul trecut la Campulung in Trofeul N 1.6 si, chiar daca acum situatia este alta, cei doi evoluand pe o masina cu tractiune integrala, au argumente sa se bata pentru victorie. Succesul din Raliul Pietricica, prima etapa din 2006 disputata pe macadam, este cel mai bun exemplu. In fine, George Morar a spart ghinionul la Sibiu, obtinand primele puncte din aceasta stagiune, si, dupa ce a transformat masina sa din EVO VIII MR in EVO VIII prin schimbarea cutiei de viteze si a transmisiei spate, se pare ca a rezolvat problemele de fiabilitate de pana acum. Motiv pentru care isi permite sa viseze la o clasare pe podium (a fost la un pas de ea si la Sibiu) si, de ce nu?, chiar sa dea lovitura si sa devina cel de-al saselea invingator in actualul campionat. Organizatorii Raliului Muscelului au mentinut in linii mari traseul de anul trecut, cand, din pricina vremii, startul a fost amanat cu o zi si au fost anulate patru probe speciale. Spre deosebire de 2005 insa, lungimea sectiunilor cronometrate a fost redusa, insumand 113,9 km. Startul se da la Campulung Muscel, vineri dupa-amiaza, la ora 17.01, in timp ce finalul competitiei va avea loc in aceeasi localitate, a doua zi, la ora 19.00, dupa 12 sectiuni cronometrate. Probele speciale Stramtu (9 km) si Bughita (5,5 km) se vor parcurge de cate patru ori, in fiecare zi fiind prevazute cate doua treceri pe aceste tronsoane. Sectiunea Bratia se va parcurge dus-intors (15,7 si 16,1 km), cu o pauza de doua ore intre treceri, lucru valabil si pentru Nucsoara (12 km in ambele sensuri). Pe aceste doua "speciale" si in special pe Bratia se poate decide disputa, asa ca merita sa le urmariti!
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro