Intre 11 si 22 august, internautii interesati de publicitate sint chemati sa isi masoare forta creativa intr-un concurs organizat de IQads, pe tema inovativ media. Cistigatorii competitiei isi vor putea vedea creatiile puse in practica, alaturi de al
Intre 11 si 22 august, internautii interesati de publicitate sint chemati sa isi masoare forta creativa intr-un concurs organizat de IQads, pe tema inovativ media. Cistigatorii competitiei isi vor putea vedea creatiile puse in practica, alaturi de alte 15.000 de persoane, in perioada 4-10 septembrie, La Motoare, in cadrul evenimentului ADfel. Organizatorii adauga ca participantii trebuie sa tina cont si de spatiul in care se desfasoara evenimentul, asa ca este indicat sa se documenteze mai intii pe acoperisul Teatrului National.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.