Logoul Europharm i-a adus agentiei Brandient Premiul Best of Nation in cadrul competitiei europeane de design EULDA (European Logo Design Annual) 2006. Alte patru logouri realizate de agentia de branding (Domo, Albalact, Smartree si Radiocom) au fost
Logoul Europharm i-a adus agentiei Brandient Premiul Best of Nation in cadrul competitiei europeane de design EULDA (European Logo Design Annual) 2006. Alte patru logouri realizate de agentia de branding (Domo, Albalact, Smartree si Radiocom) au fost la rindul lor selectate pentru a fi publicate in catalogul anual Eulda 2006 din luna noiembrie. EULDA este o competitie de design girata de Consiliul International al Asociatiilor de Design Grafic si este singura care aplica trei niveluri de jurizare: zece designeri profesionisti, zece directori de marketing din firme multinationale si zece membri ai publicului.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.