Povestea Companiei Avon, care incepe in urma cu 120 de ani, poate fi urmarita pas cu pas intr-o carte care aduce in prim-plan una dintre cele mai de succes istorii de business. "Cum a fost construita la nivel mondial Compania pentru femei" poate insp
Povestea Companiei Avon, care incepe in urma cu 120 de ani, poate fi urmarita pas cu pas intr-o carte care aduce in prim-plan una dintre cele mai de succes istorii de business. "Cum a fost construita la nivel mondial Compania pentru femei" poate inspira pe oricine doreste sa reuseasca atat in viata personala, cat si in cea profesionala. Milioane de femei din intreaga lume au fost ajutate sa-si schimbe viata in bine prin obtinerea unui statut economic si social mai bun.
Respectand reguli simple de business, Avon a reusit sa creeze o cultura organizationala puternica, in care sistemul de motivare si compensare a oamenilor poate deveni sursa de inspiratie pentru orice manager. De asemenea, cartea este o excelenta demonstratie a ceea ce inseamna azi capacitate de adaptare, viteza de reactie si strategie.
"Oferindu-le femeilor un numar nelimitat de oportunitati privind succesul in cariera, Avon a canalizat puterea unei forte de vanzare dedicate atragerii clientilor si dezvoltarii afacerii. Povestea de succes a companiei este o marturie a importantei pe care o are concentrarea asupra afacerii de baza, concomitent cu recunoasterea schimbarilor prin care trec clientii tai si mediul in care iti desfasori activitatea. Nucleul oricarei afaceri de succes este reprezentat de oamenii implicati si, asa cum demonstreaza foarte clar aceasta carte, reintoarcerea la valorile trecutului si puterea companiei au propulsat Avon catre viitor", a declarat Mary Sammons, Presedinte si CEO, Rite Aid Corporation.
La 1 iunie 2006, compania a celebrat 120 de ani de existenta la nivel international. Fondata de David McConnell in 1886 sub numele de "California Perfume Company", Avon are astazi peste 5 milioane de reprezentanti in intreaga lume, fiind prezenta in peste 100 de tari in domeniul productiei si vanzarilor directe de produse cosmetice. Avon Romania a inaugurat anul acesta un nou Centru Regional de Distributie din Chiajna, o investitie de 12 milioane de dolari, menita sa raspunda noilor exigente generate de dezvoltarea business-ului in regiune. Intr-o suprafata de 11.500 mp, Centrul proceseaza comenzi atat pentru Romania, cat si pentru alte patru tari din regiune - Bulgaria, Moldova, Macedonia si Albania. Lider pentru al 4-lea an consecutiv pe piata cosmeticelor, Avon Romania a inregistrat in anul 2005 o cifra de vanzari de peste 120 milioane de dolari, in crestere cu 18% fata de anul precedent.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.