Doi dintre cei mai exclusivisti preparatori de masini din lume sunt acum si in Romania. Pentru "dependentii" de motoare, Brabus si Startech sunt plasate in imediata apropiere a perfectiunii. Masini de vis, construite pe baza cerintelor individualizat

Doi dintre cei mai exclusivisti preparatori de masini din lume sunt acum si in Romania. Pentru "dependentii" de motoare, Brabus si Startech sunt plasate in imediata apropiere a perfectiunii. Masini de vis, construite pe baza cerintelor individualizate ale celor mai exclusivisti clienti, vor fi accesibile in Romania prin intermediul Colina Motors, anunta reprezentantul local al celor doua legende in domeniu. Brabus si Startech sunt dedicate prepararii bolizilor Mercedes-Benz, Maybach, Chrysler si Dodge.

Dualitatea perfecta

Daca Brabus este prezenta pe piata romaneasca inca de la sfarsitul anului trecut, luna iulie a acestui an consemneaza un eveniment care vine sa completeze o dualitate aproape perfecta. Marca Startech, sora geamana a Brabus, s-a lansat pe piata romaneasca. In cei peste 25 ani de activitate, Brabus a creat masini de vis, personalizate conform cerintelor exclusiviste si individualizate ale unor clienti din intreaga lume. In acelasi timp, preparatorul a devenit cel mai mare tuner de automobile de pe mapamond si a fost recunoscut drept constructor de autovehicule de catre Registrul Federal Auto German.

Piese de 100.000 euro

Suprafata dedicata marcii Brabus de catre Colina Motors este de aproximativ 300 mp, iar stocul de piese si accesorii este in valoare de 100.000 euro. Daca o piesa nu se afla pe stocul din Romania, ea se poate aduce din stocul din Germania in termen de 7 zile. Distributia se face prin Colina Motors si prin dealerul Autosincron din Cluj-Napoca.

Romanii au gusturi fine

Desi reprezinta de putin timp marca Brabus in Romania, Colina Motors se poate mandri cu livrarea unor modele de top, spune comunicatul. Variantele preparate ale noului Mercedes ML, S-Klasse 600 sau Viper SRT 10, sunt exemple de masini vandute in ciuda preturilor care nu se situeaza sub 120.000 de euro. Motorul cabrioletului Dodge are "numai" 506 CP si un bord din carbon inconjurat de piele rosie.
"Pentru anul 2006 ne propunem extinderea retelei de dealeri atat in Bucuresti, cat si in restul tarii, iar la inceputul anului 2007 intentionam sa deschidem in Bucuresti un nou complex ce va include showroom si service dedicat, la standarde Brabus, cu personal specializat in Germania", spune Emanuel Rauta, Brand Manager Brabus la Colina Motors.

S-a intrecut pe sine

Capul de afis pentru preparatorul german este Brabus Rocket, avand la baza superbul Mercedes CLS. Bolidul a fost declarat cel mai rapid Sedan din lume, atingand viteza de 362,4 km/h. Acceleratia bolidului este fulminanta: 0-100 km/h in 4 sec., 0-200 km/h in 10,5 sec., iar 0-300 km/h in 29,5 sec. Motorul sau dezvolta 730 CP si un cuplu fenomenal de 1350 Nm limitati electronic la 1100 Nm. Vitezometrul Rocket-ului este gradat pana la 400 km/h, viteza maxima fiind limitata electronic la 350 km/h. Pretul unui autoturism este de 336.000 euro fara taxe.

Recunoastere absoluta

Recunoasterea meritelor a venit si din partea publicului larg. Astfel, intr-un sondaj realizat de cea mai apreciata revista auto din Germania - Auto Motor und Sport - cititorii au nominalizat Brabus la categoria Best Cars 2006.
In acelasi timp, voturile a 55% dintre participanti au situat Brabus pe locul intai la categoria Tuner, compania din Bottrop castigand titlul de Best Brand 2006. Brabus utilizeaza cele mai sofisticate standarde de cercetare pentru dezvoltarea si testarea elementelor de tuning si le garanteaza 100 %. Toate componentele Brabus sunt acoperite de garantia de 2 ani sau 100.000 km, iar incepand cu anul 2007, odata cu aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, clientii vor beneficia de garantia unica Brabus de 3 ani, in limita a 100.000 de kilometri.

Curierul National

Sursa: Curierul National



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.