Intregul program se va desfasura in zona centrala a oraselor aglomerate, sase modele spatiale fiind plasate, iar fiecare va avea cate o tema specifica. De exemplu, modulul "Ratio" va oferi date despre vehicul, un motor demonstrativ etc. Modulul vecin, "Emotion", va prezenta culorile, tapiteria interioara si coltul rezervat unui hair-stylist. Vizitatorii amatori de distractie vor aprecia terminalele Internet, consolele Playstation, jocul de hochei pe gheata, proiectia destinata copiilor si multe altele. Vizitatorii vor avea ocazia de a admira, din toate unghiurile, mai multe modele Škoda Roomster, motiv pentru care evenimentul va oferi un program de destindere ce este destinat intregii familii. Sustinut de Shell, Roomster Roadshow incepe la 27 iulie, la Praga (Republica Ceha), si va continua in mai multe tari europene ce au fost deja alese, data incheierii evenimentului fiind 22 octombrie 2006. Cele mai multe din etapele turneului vor dura 2-3 zile si, cum se intentioneaza sa fie modalitati de distractie pentru vizitatori, se asteapta sa se bucure de o asistenta pe masura.
Una dintre atractiile principale ce vor insoti Roomster Roadshow de-a lungul campaniei va fi un Zeppelin de mari dimensiuni, botezat Skyship, ce va prezenta reclama Škoda Roomster. Cu o lungime de peste 60 metri, aeronava - ce are un compartiment de lux pentru opt pasageri - va survola zona in care va avea loc evenimentul. Castigatorii unor competitii interesante ce vor avea loc in orasele-gazda vor avea ocazia de a efectua o calatorie la bordul avionului.
Fred Kappler, membru al Consiliului Director Škoda Auto - responsabil pentru vanzari si marketing -, a descris ideea ce a stat in spatele evenimentului: "Roomster este a patra gama Škoda Auto si primul model MPV compact. Cum vehiculul este unic, atractiv si universal, am decis sa oferim posibilitatea clientilor nostri de a explora caracteristicile diverse, iar acest lucru sa fie <
Dupa Fabia, Octavia si Superb, Roomster este a patra gama independenta a marcii Škoda. Unic prin mai multe aspecte, vehiculul nu poate fi amplasat in niciuna dintre clasele deja existente. Mai mult, Roomster reprezinta pionieratul marcii cehe in segmentul MPV. Bazat pe combinatia sofisticata a elementelor tipice celorlalte modele Škoda si ideilor noi ale marcii, designul Škoda Roomster este, fara indoiala, unic si foarte modern. Designul partii frontale (sau, daca vreti, partea conducatorului auto) este indraznet, iar cel al pasagerului este dominat de elemente lucioase ce ajung pana la plafonul masinii.
Škoda Roomster este deja disponibila in Republica Ceha si va fi lansata si pe alte piete din Europa in urmatoarele luni. Škoda Auto va produce minimum 15.000 vehicule in acest an si intentioneaza sa vanda cel putin 50.000 unitati in fiecare din anii viitori. In 2006, compania doreste sa depaseasca nivelul de 500.000 autovehicule comercializate in lumea intreaga, unul dintre motive fiind succesul noului model.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Ce își dorește Mariana Moculescu de la fiica sa, după moartea lui Horia...
Sursa: kudika.ro