Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT) va lansa o noua campanie de promovare a destinatiilor romanesti pe piata interna, valoarea materialelor publicitare si difuzarea acestora ridicandu-se la circa 800.000 de euro. Campania se va derula sub sloga
Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT) va lansa o noua campanie de promovare a destinatiilor romanesti pe piata interna, valoarea materialelor publicitare si difuzarea acestora ridicandu-se la circa 800.000 de euro. Campania se va derula sub sloganul "O calatorie e o lectie de viata. Descopera Romania turistica" si va fi orientata spre presa scrisa, audio si video in perioada iulie-decembrie 2006, se arata intr-un comunicat al ANT.
"Campania este structurata pe cinci tematici, respectiv Romania - prezentare generala, litoral, Delta Dunarii, turism cultural si turism balnear. Strategia de prezentare a fiecarei tematici are la baza un spot tv si unul radio, ambele sustinute de ad-urile din presa scrisa", a precizat presedintele ANT, Ovidiu Iuliu Marian. Trei din cele cinci noi productii vor fi difuzate incepand de maine, in timp ce materialele destinate promovarii turismului cultural si balnear urmeaza sa apara in jurul datei de 20 august.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.