Brandul Ana Aslan se mai bucura astazi doar de faima. Produsele pierd teren in fata concurentei straine.

Valoarea vinzarilor de  cosmetice antiimbatrinire de pe piata romaneasca a fost anul trecut 200 de milioane de euro, dintr
Brandul Ana Aslan se mai bucura astazi doar de faima. Produsele pierd teren in fata concurentei straine.

Valoarea vinzarilor de cosmetice antiimbatrinire de pe piata romaneasca a fost anul trecut 200 de milioane de euro, dintre care numai 10% proveneau din productia proprie. Produsele Gerovital, cu o traditie de 40 de ani, incearca sa tina pasul cu concurenta gigantilor internationali. In prezent, Gerovitalul este produs sub doua licente: Farmec Cluj si Gerovital Cosmetics din Bucuresti, firme care isi disputa in instanta dreptul de exclusivitate asupra marcii.

Compania ardeleana produce creme antiimbatrinire inca din 1967, ca urmare a hotaririi doctorului Ana Aslan de a-i ceda marca. Producatorul clujean este insa amenintat de rivalul din capitala, care in urma cu doua luni a vindut 70% din actiuni fondului de investitii Gemisa.

Proaspata organizatie promite ca va investi zece milioane de euro numai pentru intretinerea brandului disputat.

Ana Aslan a preparat pentru prima oara vitamina H3 (Gerovital), in 1952. Sase ani mai tirziu, a inceput si fabricarea pe scara larga si introducerea sa in circuitul farmaceutic. Gerovitalul a fost brevetat in peste 30 de tari, fiind considerat un medicament miraculos.

Cotidianul

Sursa: Cotidianul



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.