In 2004, Profi Rom Food a consemnat o cifra de afaceri de 116,7 milioane de lei si pierderi de 840.000 de lei. Compania detine sub marca Profi o retea de 24 de magazine de discount, majoritatea fiind concentrate in orase din Transilvania si Banat. Investitia medie pentru un magazin Profi se ridica la 800.000 de euro, suma care acopera terenul si amenajarile. Oferta magazinelor include 1.500 de produse alimentare, de menaj si de igiena. (Mediafax)
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro