Acest proces de rebranding aduce cu el si relansarea site-ului www.elevate.ro, care ofera informatii despre reteaua Elevate de indoor advertising, despre produsele si serviciile furnizate, precum si despre partenerii si clientii firmei.
Strategia de brand si de identitate a fost realizata de www.droscaru.ro, singurul site romanesc finalist in 2005 la New York Festivals, una din cele mai importante competitii de profil din lume, care premiaza, de aproape 50 de ani, excelenta in publicitatea internationala. Prin combinarea unei atitudini profesioniste si o apropiere fata de partenerii de afaceri, Elevate dezvolta relatii de succes, materializate pana acum in campanii pentru diverse domenii de activitate: auto, restaurante, media, domeniul bancar, Internet si telecomunicatii, imobiliare sau programe de sanatate.
Astfel, Elevate a contribuit la educarea comunitatii de media si advertising privind beneficiile pe care le aduce acest suport media, iar viitorul pentru aceasta piata cu un mare potential intrevede acestui tip de reclama o prezenta comuna in lifturile din Romania.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Transformă-ți grădina într-un paradis: 10 obiecte de decor potrivite pentru...
Sursa: garbo.ro
-
Premieră pentru Revolut: Lansează refinanțarea creditelor
Sursa: futurebanking.ro
-
Psihologii dezvăluie cele 15 calități pe care femeile le caută în bărbații cu...
Sursa: kudika.ro
-
Cătălin Cîrstoiu, candidatul PSD-PNL la Primăria Capitalei: Nu îmi pun...
Sursa: wall-street.ro