"Continuam sa lansam pe piata servicii si produse cu valoare adaugata si relevante pentru consumatorii romani. Ne asteptam ca un numar mare de clienti sa activeze serviciul de notificare pentru a beneficia de o comunicare rapida si eficienta cu prietenii sau partenerii de afaceri", a declarat Adrian Florea, Product & Services Development Manager, Cosmote. Platforma tehnica pentru implementarea acestui serviciu a fost realizata de compania Comverse, unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii de mesagerie din lume.
Cosmote Romania, membra a grupului elen Cosmote, s-a lansat in decembrie 2005, iar produsele si serviciile sunt distribuite la nivel national prin peste 400 de magazine si 9.000 de puncte independente de vanzare. Dupa primele 4 luni pe piata romaneasca, compania a atins un numar de peste 275.000 de clienti. Grupul Cosmote are cam 8,8 milioane de clienti in regiunea Europei de Sud-Est, fiind printre operatorii cu cea mai dezvoltata prezenta in regiune in tarile in care ofera servicii (Grecia, Romania, Bulgaria, Albania si Fosta Republica Iugoslava Macedonia).
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Iveco are un nou șef care a lucrat în trecut pentru Volvo și Daimler-Chrysler
Sursa: wall-street.ro