"Continuam sa lansam pe piata servicii si produse cu valoare adaugata si relevante pentru consumatorii romani. Ne asteptam ca un numar mare de clienti sa activeze serviciul de notificare pentru a beneficia de o comunicare rapida si eficienta cu prietenii sau partenerii de afaceri", a declarat Adrian Florea, Product & Services Development Manager, Cosmote. Platforma tehnica pentru implementarea acestui serviciu a fost realizata de compania Comverse, unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii de mesagerie din lume.
Cosmote Romania, membra a grupului elen Cosmote, s-a lansat in decembrie 2005, iar produsele si serviciile sunt distribuite la nivel national prin peste 400 de magazine si 9.000 de puncte independente de vanzare. Dupa primele 4 luni pe piata romaneasca, compania a atins un numar de peste 275.000 de clienti. Grupul Cosmote are cam 8,8 milioane de clienti in regiunea Europei de Sud-Est, fiind printre operatorii cu cea mai dezvoltata prezenta in regiune in tarile in care ofera servicii (Grecia, Romania, Bulgaria, Albania si Fosta Republica Iugoslava Macedonia).
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro