Primul restaurant din cadrul lantului international "Sr. Patata", deschis in Romania in sistem de franciza, a fost inaugurat ieri in Plaza Romania. "Sr. Patata" este un concept de fast-food inedit ce are la baza bucataria cartofului copt, preparat in
Primul restaurant din cadrul lantului international "Sr. Patata", deschis in Romania in sistem de franciza, a fost inaugurat ieri in Plaza Romania. "Sr. Patata" este un concept de fast-food inedit ce are la baza bucataria cartofului copt, preparat in 10 moduri diferite si combinat cu un retetar special de salate.
Franciza "Sr. Patata" a fost importata prin intermediul companiei de consultanta si brokeraj CHR Consulting, investitia pentru operarea primului magazin ajungand la peste 170.000 euro, din care 100.000 de euro au reprezentat taxa de Master franciza. Cumparatorul acesteia, omul de afaceri Vlad Filipciuc, 55 ani, a declarat ca intentioneaza sa deschida peste 20 de locatii in Bucuresti si in principalele orase in urmatorii 5 ani, dintre care primele 5 pana la sfarsitul lui 2007. Urmatorul restaurant "Sr. Patata" va fi in Mall Baneasa si se va deschide in toamna acestui an.
Conceptul "Sr. Patata" va fi aplicat in Romania in doua forme: Top si Express. Varianta Top va avea la baza o locatie cu o suprafata totala de circa 25 mp, pretabila food court-urilor din marile centre comerciale, iar cea Express - o suprafata de pana la 10 mp si va fi amplasata in piete, intersectii stradale, statii de autobuz.
"<> se adreseaza tinerilor cu varste intre 16-28 ani dar si copiilor si adultiilor cu nostalgia gustului traditional de cartofi copti, tocmai scosi de la cuptor", a declarat reprezentantul francizei in Romania, Vlad Filipciuc, care estimeaza o cifra de afaceri de peste 600.000 euro in urmatoarele 8 luni.
Master francizatul roman sustine ca atuurile acestui tip de fast-food constau in diversitate si un pret accesibil. "Consumatorul nostru de fast-food are nevoie de diversitate la un pret accesibil, meniul de la Sr. Patata fiind conceput si adaptat la un pret de 2,5 euro", spune Filipciuc.
Conceptul "Sr. Patata" a fost aplicat pentru prima data la Barcelona, in urma cu doar 3 ani, si a cunoscut o expansiune rapida, ajungand astazi la 20 de restaurante pe tot cuprinsul Spaniei, la 3 in Portugalia si unul in Andorra. Cifra de afaceri consolidata a grupului in anul 2005 a fost de 24 milioane de euro, cu peste 12 milioane de meniuri vandute.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.