Printre cartile prezente in standurile de la Bookfest, ne-a atras atentia "Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului", de Al Ries & Laura Ries, aparuta la editura Brandbuilders.
Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precu
Printre cartile prezente in standurile de la Bookfest, ne-a atras atentia "Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului", de Al Ries & Laura Ries, aparuta la editura Brandbuilders.
Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, autorii dovedesc cu argumente consistente faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului.
Asta se intampla deoarece advertisingul nu ofera suficienta credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand.
Numeroase branduri de succes - printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull si Zara - au fost construite fara advertising. Pe de alta parte, advertisingului ii revine misiunea de a intretine un brand, dar numai dupa ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului. Indrazneata si accesibila, "Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului" este o carte menita sa zguduie din temelii lumea actuala a marketingului.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.