Compania Coca-Cola a lansat pe piata romaneasca o noua bautura necarbonatata din gama Nestea - Green Tea Citrus - o combinatie de extract natural de ceai verde si suc de fructe. Compania a lansat pe piata noua aroma ca raspuns la tendinta consumatori
Compania Coca-Cola a lansat pe piata romaneasca o noua bautura necarbonatata din gama Nestea - Green Tea Citrus - o combinatie de extract natural de ceai verde si suc de fructe. Compania a lansat pe piata noua aroma ca raspuns la tendinta consumatorilor spre consumul de produse cu efect functional. Noul produs se adreseaza tuturor celor care cauta placerile simple ale vietii si sunt preocupati de un stil de viata sanatos.
Nestea este rezultatul parteneriatului dintre Coca-Cola si Nestle, care a fost format in 1991 si redefinit in 2001 prin crearea societatii mixte Beverage Partners Worldwide (BPW). Aceasta societate valorifica experienta celor doua companii pentru crearea unui segment format din bauturi racoritoare pe baza de ceai si specialitati de cafea in intreaga lume.
"Nestea a avut o crestere sustinuta in vanzari si in acest an (primele cinci luni), astfel incat inregistreaza o crestere de 26 la suta fata de aceeasi perioada din anul precedent. Speram astfel sa ramanem in topul preferintelor consumatorilor nostri", a declarat Adriana Jascau, Nestea Brand Manager.
In 2005, nivelul vanzarilor Nestea a fost cu peste 70 la suta mai mare decat in anul 2004, cel mai recent produs al companiei urmand sa sustina aceasta directie ascendenta si sa intareasca pozitia Coca-Cola pe segmentul ice-tea.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.