Nestea este rezultatul parteneriatului dintre Coca-Cola si Nestle, care a fost format in 1991 si redefinit in 2001 prin crearea societatii mixte Beverage Partners Worldwide (BPW). Aceasta societate valorifica experienta celor doua companii pentru crearea unui segment format din bauturi racoritoare pe baza de ceai si specialitati de cafea in intreaga lume.
"Nestea a avut o crestere sustinuta in vanzari si in acest an (primele cinci luni), astfel incat inregistreaza o crestere de 26 la suta fata de aceeasi perioada din anul precedent. Speram astfel sa ramanem in topul preferintelor consumatorilor nostri", a declarat Adriana Jascau, Nestea Brand Manager.
In 2005, nivelul vanzarilor Nestea a fost cu peste 70 la suta mai mare decat in anul 2004, cel mai recent produs al companiei urmand sa sustina aceasta directie ascendenta si sa intareasca pozitia Coca-Cola pe segmentul ice-tea.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro