Prezenta firmelor romanesti pe piata Republicii Moldova este perceputa in mediul de afaceri ca un punct strategic de plecare a investitiilor spre alte piete din regiune, a declarat Mariana Dicianu, director la societatea de targuri si expozitii Romex
Prezenta firmelor romanesti pe piata Republicii Moldova este perceputa in mediul de afaceri ca un punct strategic de plecare a investitiilor spre alte piete din regiune, a declarat Mariana Dicianu, director la societatea de targuri si expozitii Romexpo SA. "Interesul firmelor romanesti de a-si plasa afacerile in Republica Moldova nu este la fel de mare ca acela al firmelor moldovene care doresc sa intre pe piata noastra.
La manifestarea organizata de Romexpo la Chisinau, intre 27 iunie si 1 iulie, sub genericul Zilele Economiei Romaniei in Republica Moldova, vor participa in special firmele din industrie. Evenimentul va avea, in principal, un caracter informativ, in special in ceea ce priveste modul de operare pe piata moldoveneasca, dar si despre facilitatile fiscale care sunt oferite investitorilor", a precizat Mariana Dicianu.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.