Puma sponsorizeaza 12 din cele 36 de echipe nationale care participa la turneu, iar Adidas doar sase, intrucat unele dintre echipele nationale pe care le sustine financiar nu au reusit sa se califice. Pe pozitia a doua s-a plasat Nike, cu opt contracte de sponsorizare.
Concurenta dintre cei mai importanti producatori mondiali de articole sportive este mare, companiile alocand milioane de dolari sponsorizarii echipelor participante la turneul final, pentru a-si promova brandul si a majora vanzarile. Ca sponsor al FIFA, Adidas va furniza totusi mingile de joc, precum si echipamentele pentru arbitri, arbitri asistenti si copii de mingi.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro