Producatorul de articole sportive Puma a devansat pentru prima oara compania rivala Adidas, in privinta numarului de contracte de sponsorizare incheiate cu echipele participante la editia din acest an a Cupei Mondiale de fotbal, care a debutat ieri i
Producatorul de articole sportive Puma a devansat pentru prima oara compania rivala Adidas, in privinta numarului de contracte de sponsorizare incheiate cu echipele participante la editia din acest an a Cupei Mondiale de fotbal, care a debutat ieri in Germania, transmite Reuters.
Puma sponsorizeaza 12 din cele 36 de echipe nationale care participa la turneu, iar Adidas doar sase, intrucat unele dintre echipele nationale pe care le sustine financiar nu au reusit sa se califice. Pe pozitia a doua s-a plasat Nike, cu opt contracte de sponsorizare.
Concurenta dintre cei mai importanti producatori mondiali de articole sportive este mare, companiile alocand milioane de dolari sponsorizarii echipelor participante la turneul final, pentru a-si promova brandul si a majora vanzarile. Ca sponsor al FIFA, Adidas va furniza totusi mingile de joc, precum si echipamentele pentru arbitri, arbitri asistenti si copii de mingi.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.