Incepand de azi, timp de doua zile, se desfasoara la World Trade Center cea de-a patra editie a evenimentului Strategic - cel mai important forum din Romania pe teme de marketing, publicitate, comunicare, new media, publicitate online, cercetare de p
Incepand de azi, timp de doua zile, se desfasoara la World Trade Center cea de-a patra editie a evenimentului Strategic - cel mai important forum din Romania pe teme de marketing, publicitate, comunicare, new media, publicitate online, cercetare de piata, productie publicitara, branding si vanzari. Ca noutate fata de editiile precedente, Business Media Group, organizatorul evenimentului, a ales ca, incepand din acest an, Strategic sa fie un forum adresat nu doar profesionistilor in marketing si comunicare dar si specialistilor in vanzari. Tematica abordata se extinde astfel prin abordarea domeniului "comercial", in program fiind inclus si un curs dedicat oamenilor de vanzari, sustinut de invitatul special, Jim Pancero, International Sales Trainer. In acest fel dezbaterile din fiecare an se completeaza cu cele legate de finalitatea normala a tuturor demersurilor de marketing: cresterea incasarilor si a cotei de piata. Peste 700 de specialisti in domeniul marketingului si comunicarii, din agentii de publicitate, media si PR, brand manageri, experti internationali se vor intalni si isi vor impartasi experientele in cadrul celor 20 de sesiuni de conferinte si workshop-uri.
In deschiderea evenimentului, va fi prezentat in premiera in Romania conceptul de Lovemark si va fi lansata cartea "Lovemarks. Viitorul dincolo de branduri", bestseller international, scrisa de catre Kevin Roberts, CEO Saatchi&Saatchi Worldwide.
Ca in fiecare an, la Strategic vor fi prezentate in exclusivitate rezultatele studiului High Impact Brands realizat de Synovate, in care sunt expuse brandurile cu cel mai mare impact in randul consumatorilor din Romania. Si tot ca la fiecare editie de Strategic, Leo Burnett&Target organizeaza impreuna cu revista Campaign concursul "Cannes Predictions", castigatorul urmand sa plece in Slovenia la Portoroz alaturi de reprezentantii Leo Burnett&Target.

Curierul National

Sursa: Curierul National



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.