Domnule Sergiu Anghel,
Nu comentez in nici un fel limbajul jignitor, misogin, cu aluzii dintre cele mai josnice, la care recurgeti pentru a da o replica articolului meu, "Treziti-va, domnule ministru!" (n. red.: vezi ZIUA din 6 si 7 decembrie).
Domnule Sergiu Anghel,
Nu comentez in nici un fel limbajul jignitor, misogin, cu aluzii dintre cele mai josnice, la care recurgeti pentru a da o replica articolului meu, "Treziti-va, domnule ministru!" (n. red.: vezi ZIUA din 6 si 7 decembrie). E dreptul dumneavoastra sa va alegeti stilul care credeti ca vi se potriveste. Ma vad insa nevoita sa fac anumite precizari care tin de pozitia pe care mi-am asumat-o in articol.
Ma acuzati de lipsa de obiectivitate si de sustinere neconditionata a dansatorilor si coregrafilor, in conditiile in care argumentul pe care il invoc e clar ca lumina zilei: dupa ce ti s-au acordat rezidente in strainatate si ai fost invitat sa faci spectacole afara, meriti la tine in tara un spatiu in care sa-ti prezinti propriile creatii. Operatorii culturali, managerii si coregrafii straini - Claire Verlet (Centrul National al Dansului, Franta), Steve Austen (fundatia Felix Meritis, Olanda), Rose Fenton (LIFT Festival, Marea Britanie), Nele Hertling (DAAD, Germania), Paolo Aniello (Teatro stabile di innovazione Udine, Italia), Martina Hochmuth (Tanzquartier Wien, Austria), Zane Kreicberga (Latvijas Jauna Teatra Instituts, Letonia), Risto Nieminen (Helsinki Festival, Finlanda) -, care s-au intalnit la inceputul primaverii cu doamna Mona Musca pentru a-i sustine pe dansatorii pe care dumneavoastra ii numiti repetenti, au fost si ei trasi pe sfoara? Scrisorile primite de ministrul Culturii, Adrian Iorgulescu, dupa amanarea concursului, de la, printre altii, Nathalie Vimeux (director de proiecte al Festivalului de la Avignon), Sasha Nash (producator asociat, Dance Theatre Workshop, New York), Rio Rutzinger (Vienna International Dance Festival) provin si ele tot de la persoane prinse in capcana minciunii?
De altfel, site-urile pe care le citati si in care spectacolele coregrafilor sunt analizate rezervat si uneori critic nu dovedesc nimic. Orice artist, dupa cum stiti, are parte de cronici bune si proaste. De ce ignorati premiile si rezidentele obtinute?
Ma surprinde ca nu ati inteles sau nu ati vrut sa intelegeti care erau, de fapt, esenta si miza articolului meu. Am incercat sa accentuez modalitatea abuziva prin care a fost amanat concursul pentru CND, care trebuia sa se desfasoare la data stabilita (7 noiembrie). A descoperi in ultimul moment ca regulamentul unei institutii are lipsuri in conditiile in care timp de cinci luni nimeni nu a avut nici o reactie este o grava eroare de management cultural. Cum poti avea sub ordine o institutie al carei regulament nu il cunosti?

Ziua

Sursa: Ziua



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.