"Elevate" a implinit luna aceasta un an de cand a inceput sa activeze pe piata din Romania, insa numarul campaniilor desfasurate pana acum, feedback-ul de la clienti si de la publicul tinta al campaniilor sunt premise favorabile unei dezvoltari sanat
"Elevate" a implinit luna aceasta un an de cand a inceput sa activeze pe piata din Romania, insa numarul campaniilor desfasurate pana acum, feedback-ul de la clienti si de la publicul tinta al campaniilor sunt premise favorabile unei dezvoltari sanatoase. Noul suport media - reclama in lift - a venit ca un raspuns al nevoii sporite de comunicare a companiilor intr-o maniera neconventionala si de impact, in contextul aglomerarii tot mai mari de mesaje publicitare pe canalele media traditionale. La televizor, la radio, pe panourile stradale sau in cutiile postale se suprapun numeroase mesaje publicitare, de multe ori ale concurentilor directi. In lift, in schimb, poate exista exclusivitate pentru o marca, fapt ce contribuie semnificativ la diferentierea acesteia.
Printre marcile care au valorificat deja acest avantaj se numara Hollywood Multiplex, KFC, Pizza Hut, Seat, Timona Real Estate si Renault. Acestea au desfasurat atat campanii promotionale, de lansare de produs, cat si de imagine. Pentru a putea oferi o targetare cat mai buna si o acoperire relevanta reteaua Elevate a cunoscut o dezvoltare rapida, iar in acest moment se desfasoara campanii in peste 350 de locatii din Bucuresti, atat in lifturi din blocuri centrale, cat si in lifturi de cladiri de birouri si de hoteluri.
Sarbatorirea primului an de activitate a adus si o imagine noua pentru Elevate media, imagine care isi propune sa reflecte evolutia dinamica a companiei.
Compania Elevate a fost infiintata in aprilie 2005 pentru a oferi servicii specializate de reclama in lift. Firma urmareste sa fie promotor si lider al serviciilor de indoor advertising, in spatiile de expunere oferite de lifturi.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.