Asociatia Romana de Marketing Direct, lanseaza o provocare pentru toti cei interesati de instrumentele si tehnicile unui domeniu intr-o dezvoltare rapida in tara noastra. Pe 1 si 2 iunie secretele marketingului direct vor fi dezvaluite la Crowne Plaz
Asociatia Romana de Marketing Direct, lanseaza o provocare pentru toti cei interesati de instrumentele si tehnicile unui domeniu intr-o dezvoltare rapida in tara noastra. Pe 1 si 2 iunie secretele marketingului direct vor fi dezvaluite la Crowne Plaza, la conferinta RoDirect 2006, unde specialisti de top din Europa si SUA vor sustine prezentari alaturi de reprezentanti romani ai marketingului direct, oferind solutii complexe si inovatoare pentru piata de business din Romania.
Printre expertii invitati de ARMAD la RoDirect se numara Alistair Tempest - presedintele FEDMA, Federatia Europeana de Marketing Direct, Lubos Beniak - Managing Director Central Europe Reader's Digest si Andy Owen - CEO Andy Owen & Associates UK si membru al Institutului Britanic de Direct Marketing. Ei vor aduce in discutie subiecte precum creativitatea in marketingul direct, copywriting-ul eficient pentru acest domeniu, strategii de DM sau dezvoltarea acestui sector in Europa Centrala si de Sud-Est.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.