Actrita Catherine Zeta Jones, de origine britanica, a castigat mai mult decat orice alta vedeta de la Hollywood de pe urma promovarii anumitor branduri, surclasand vedete precum Angelina Jolie si Nicole Kidman, transmite Brand Republic. In pofida lip
Actrita Catherine Zeta Jones, de origine britanica, a castigat mai mult decat orice alta vedeta de la Hollywood de pe urma promovarii anumitor branduri, surclasand vedete precum Angelina Jolie si Nicole Kidman, transmite Brand Republic. In pofida lipsei de popularitate in tara ei de origine, un nou studiu arata ca Zeta Jones a castigat 20 de milioane de dolari de pe urma contractului incheiat cu T-Mobile pentru a deveni imaginea brandului. Avand in vedere suma pe care a obtinut-o, Zeta Jones le surclaseaza pe Angelina Jolie, care a primit 12 milioane de dolari pentru a promova labelul St John, si pe Nicole Kidman, care a primit aceeasi suma ca Jolie pentru promovarea Chanel No. 5. Actorul aflat pe primul loc in topul vedetelor hollywoodiene cu cele mai mari castiguri din publicitate si cu cele mai multe aparitii in reclame este Brad Pitt. Acesta a castigat patru milioane de dolari pentru o singura aparitie intr-o reclama din cadrul unei campanii Heineken.
Campania L'Oreal "Pentru ca merit" a beneficiat de sprijinul mai multor vedete, care au beneficiat de sume importante pentru aparitia lor in reclame. Scarlett Johansson si Penelope Cruz au castigat fiecare circa patru milioane de dolari pentru promovarea brandurilor L'Oreal. In topul celebritatilor care au castigat bani buni din publicitate se mai afla: Jessica Simpson, care a primit 7,5 milioane de dolari pentru promovarea de produse de ingrijire a pielii, Gwyneth Paltrow si Charlize Theron, care au obtinut fiecare cate sase milioane de dolari pentru promovarea brandurilor Estee Lauder si, respectiv, Dior, si Julia Roberts, care a luat cinci milioane de dolari pentru promovarea brandului italian Gianfranco Ferre. (D.M.)


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.