Postul de televiziune National Geographic Channel deschide apetitul romanilor pentru documentare de calitate, dupa cum arata ratingurile mari pe care le inregistreaza noile episoade ale seriei "Dezastre in aer", "Meserii dure", "Clipe de cosmar" sau
Postul de televiziune National Geographic Channel deschide apetitul romanilor pentru documentare de calitate, dupa cum arata ratingurile mari pe care le inregistreaza noile episoade ale seriei "Dezastre in aer", "Meserii dure", "Clipe de cosmar" sau "Megastructuri", care atrag un public din ce in ce mai numeros. Documentarul "Evanghelia dupa Iuda", care a avut premiera in 9 aprilie, a fost un adevarat succes mediatic.
Pe durata premierei, "Evanghelia dupa Iuda" a inregistrat audiente totale de pana la 0,7 la suta si un market share de 2,4 la suta, documentarul fiind urmarit de 327.000 de telespectatori din mediul urban.
De asemenea, reluarea documentarului in 14 aprilie a adus un nou val de telespectatori postului National Geographic, nu mai putin de 330.000 de persoane urmarind "Evanghelia dupa Iuda".

Curierul National

Sursa: Curierul National



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.