Miercuri, 21 martie, la ultima Adunare Generala a membrilor Biroului Roman de Audit al Tirajelor(BRAT) a fost ales noul presedinte, Dan Balotescu, reprezentant al agentiei Media Investment Communication. Balotescu a mai ocupat functia de presedinte B
Miercuri, 21 martie, la ultima Adunare Generala a membrilor Biroului Roman de Audit al Tirajelor(BRAT) a fost ales noul presedinte, Dan Balotescu, reprezentant al agentiei Media Investment Communication. Balotescu a mai ocupat functia de presedinte BRAT intre anii 2000-2004. Consiliul de Administratie BRAT mai are in componenta doi reprezentanti ai agentiilor de publicitate (Anca Fieraru - Initiative Romania si Laura Dobre - Mindshare), trei reprezentanti ai cotidianelor nationale (Catalin Tolontan - Convergent Media, Monica Popescu - Ziua si Cristina Ionita - Adevarul), patru reprezentanti ai publicatiilor de tip magazin (Szilard Meszaros - Edipresse AS, Dragos Stanca - Publimedia International, Andreea Mira - Sanoma Hearst Romania, Mirela Iordache - Burda Romania), trei reprezentati ai publicatiilor locale (Silviu Ispas - Arbomedia, Mihaela Rugina - Viata Libera Galati si Aurelian Grama - Exploziv Media), un reprezentant al publicatiilor gratuite (Alex Sandulescu - Academia Catavencu) si reprezentantul Departamentului pentru Studii de Audienta (Marius Gheorghe - Media Investment Communication). Biroul Roman de Audit al Tirajelor are in prezent 182 membri (editori, agentii de publicitate, clienti de publicitate si editori web) cu 15 mai mult decat cu un an in urma. Pe lista de audit se afla inscrise 227 de publicatii, cu 37 mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut. (C.P.)


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.