Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a decis, ieri, sa ceara oprirea de la difuzare a spotului "Studentii", care promova extraoptiunea "2000 de minute" a operatorului de telefonie mobila Cosmote, pe motiv de publicitate inselatoare. Membrii CN
Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a decis, ieri, sa ceara oprirea de la difuzare a spotului "Studentii", care promova extraoptiunea "2000 de minute" a operatorului de telefonie mobila Cosmote, pe motiv de publicitate inselatoare. Membrii CNA au declarat ca oferta din reclama "nu este acoperita, in acest moment", pe piata. De aceeasi parere a fost si Consiliul Roman pentru Publicitate (RAC), care a considerat ca spotul incalca articolul 2 alineatul 4 din Codul de Practica in Publicitate. Potrivit acestui articol, "publicitatea trebuie sa evite orice afirmatie sau reprezentare care ar putea insela consumatorii, chiar si prin omisiune, ambiguitate ori exagerare, in special in ceea ce priveste caracteristicile sau efectele unui produs, ale pretului acestuia, ale oricarei oferte gratuite, ale conditiilor de vanzare, ale distributiei, ale identitatii persoanelor prezentate, ale premiilor sau castigurilor". In plus, reprezentantul RAC, prezent in sedinta CNA, a spus ca extraoptiunea de 2000 de minute de la Cosmote a fost valabila pe piata doar trei zile. Cosmote Romania a anuntat insa, din data de 19 martie, ca a devansat de la 31 martie la 22 martie, data pana la care posesorii de cartele prepaid pot accesa optiunea prin care au posibilitatea sa vorbeasca 2000 de minute in reteaua operatorului de telefonie mobila. Decizia a fost luata "datorita cererii fara precedent si suprasolicitarii temporare a retelei", sustine Cosmote. (C.S.)


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.