Luxury Show este mai mult decat un targ al produselor de lux, este un spectacol in sine, sustin organizatorii. "Decorurile pregatite de organizatori, in care se vor imbina luxul, stilul, stralucirea, bunul-gust si rafinamentul, desavarsesc o adevarata scena pe care vor evolua produsele de lux", se afirma intr-un comunicat de presa. Targul se va baza pe prezentele unor vedete ce vor prezenta produse de lux si marci renumite ce vor incerca sa convinga, prin atributele lor, invitatii: VIP-uri din diverse domenii, oameni de succes, lideri de opinie si jurnalisti de top.
Mai exact, produsele de lux rafinate vor fi impartite in cinci categorii: Home & Design, Motorshow, Trend Fashion, Hi End si Leisure & Pleasure.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro