Romania ca destinatie turistica trezeste indiferenta pentru 40% dintre respondenti. Slaba cunoastere a tarii noastre ii determina
Romania ca destinatie turistica trezeste indiferenta pentru 40% dintre respondenti. Slaba cunoastere a tarii noastre ii determina pe 90% dintre spanioli sa nu viziteze Romania. Consumatorii spanioli nu cunosc produsele romanesti sau le confunda cu alte marfuri europene. 93% dintre ei nu au stiut sa numeasca nici un produs sau marca mioritica. 7% a mentionat votca, Matrioshka (papusile rusesti), Skoda, bijuteriile, portelanurile sau ceasurile. Ceausescu conduce in topul personalitatilor cunoscute de spanioli.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro