Cosmeticele au ajuns sa detina pana la 20% in ponderea cifrei de afaceri a retelelor de farmacii, potrivit reprezentantilor firmelor de profil. Tendinta de dezvoltare a segmentului de cosmetice vandute in farmacii este ascendenta nu doar ca efect al
Cosmeticele au ajuns sa detina pana la 20% in ponderea cifrei de afaceri a retelelor de farmacii, potrivit reprezentantilor firmelor de profil. Tendinta de dezvoltare a segmentului de cosmetice vandute in farmacii este ascendenta nu doar ca efect al cererii mari din partea consumatorilor, dar reprezinta si o modalitate a acestor unitati de obtinere a unor venituri imediate. In ceea ce priveste vanzarile de cosmetice si produse de ingrijire prin reteaua de farmacii Sensiblu (parte din grupul A&D Pharma) acestea sunt estimate in 2006 la peste 20 de milioane de euro, o contributie semnificativa urmand sa fie adusa de extinderea portofoliului cu produsele britanice Boots. Astfel, cinci dintre cele mai importante marci Boots vor fi distribuite in reteaua Sensiblu, in urma unui parteneriat de distributie incheiat recent. Incepand cu 1 martie sunt disponibile marcile: N07, Botanics, Mediteranean, Natural Collection si Toni&Guy. Compania britanica a fost infiintata in urma cu 150 de ani si este prezenta in 11 tari din intreaga lume, pe piata britanica fiind lider pentru produse de sanatate, frumusete si ingrijire. "Pe termen mediu, Sensiblu va investi intre 1,3 - 1,4 milioane de euro in acest proiect, iar scopul este de a oferi o gama mai larga de produse pacientilor nostri", a declarat, ieri, presedintele A&D Pharma, Dragos Dinu. El a spus ca in aceasta luna se vor inaugura 90 de standuri pentru aceste noi produse, targetul fiind de 130 de locatii pana la sfarsitul lui 2008. (C.S.)


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.