Adriean Videanu, primarul general al Capitalei, a anuntat ca 54 de companii au cumparat, pana in prezent, caietul de sarcini al licitatiei internationale pentru construirea pasajului rutier suprateran Basarab. "Practic, e greu de crezut ca de acum in
Adriean Videanu, primarul general al Capitalei, a anuntat ca 54 de companii au cumparat, pana in prezent, caietul de sarcini al licitatiei internationale pentru construirea pasajului rutier suprateran Basarab. "Practic, e greu de crezut ca de acum incolo va mai cumpara cineva caietul, pentru ca timpul este destul de scurt", este de parere Videanu. Licitatia va avea loc pe 15 martie, la ora 12.00, anuntul fiind publicat atat in Buletinul oficial al UE (OJEC), cat si in Monitorul Oficial al Romaniei. Caietul de sarcini, in valoare de 2500 RON, a fost pus in vanzare pe 23 ianuarie a.c., iar conditiile de participare sunt foarte stricte, lucrarea urmand sa fie atribuita unei singure societati, nu impartita pe bucati. Garantia de participare a firmele care achizitioneaza caietul de sarcini este de 5 milioane RON.
De asemenea, ofertantii trebuie sa faca dovada ca, in ultimii cinci ani, au obtinut contracte astfel: lucrari de constructii pentru poduri, viaducte si sosele suspendate - un pod, (viaduct sau sosea suspendata) de 75 mil. euro (273.195.000 RON); lucrari de constructii cai ferate sau tramvai de 5 mil. euro (18.213.000 RON); lucrari de structura pentru autostrazi, sosele sau strazi - de 3 mil. euro (10.927.800 RON). Firma ofertanta trebuie sa aiba cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani de 120 mil. euro (437.112.000 RON). Perioada pentru care ofertantul trebuie sa isi mentina oferta valabila este de 90 de zile. Potrivit site-ului Primariei Capitalei, criteriul utilizat pentru atribuirea contractului va fi "oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere tehnico-economic".
Cu o lungime de 1,9 km, pasajul va pleca printr-o rampa de acces din Bd. N. Titulescu, in apropierea intersectiei cu Bd. Al. I. Cuza, va supratraversa Calea Grivitei, apoi pachetul de linii de cale ferata si Bd. Dinicu Golescu, inscriindu-se apoi intre fronturile construite ale Sos. Orhideelor, va supratraversa si intersectia Plevnei - Orhideelor - Giulesti si Podul Grozavesti existent, revenind la sol pe Sos. Grozavesti.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.