La doar trei luni de la lansare, operatorul Cosmote a lansat o noua oferta destinata tuturor utilizatorilor existenti deja in retea. Noua cartela permite atat noilor utilizatori, cat si celor deja existenti sa activeze extraoptiunea celor 2.000 de mi
La doar trei luni de la lansare, operatorul Cosmote a lansat o noua oferta destinata tuturor utilizatorilor existenti deja in retea. Noua cartela permite atat noilor utilizatori, cat si celor deja existenti sa activeze extraoptiunea celor 2.000 de minute lunar pe o perioada de 12 luni. "Noua oferta se adreseaza in principal segmentului tanar, fiind excelenta pentru elevi si studenti, pentru familii si chiar pentru companiile mici", a declarat Costas Kapetanopoulos, director de marketing si comunicare in cadrul companiei.
Noua oferta se integreaza conceptului practicat de companie. "Incercam sa intelegem viata si nevoile clientilor nostri", a adaugat Kapetanopoulos.
Oferta este disponibila in perioada 2-31 martie 2006. Activarea extraoptiunii se realizeaza printr-un SMS sau un apel. Extraoptiunea este reactivata automat in fiecare luna timp de un an de la data primei reactivari, in fiecare caz fiind oprita suma de 3 euro.
Cea mai ieftina cartela Cosmote costa 5 euro si include un credit initial de convorbiri gratuite in valoare de 5 euro, cu cea mai lunga valabilitate de pe piata, 12 luni de la activare, indiferent de valoarea reincarcata.
Tariful perceput pentru un minut de convorbire este de 0,16 euro, indiferent de retea, zi sau interval orar.
"Dupa epuizarea celor 2.000 de minute, tariful pentru un minut de convorbire este 0,16 euro, dar poate fi redus la 0,1 euro daca se alege optiunea numar favorit", a afirmat Kapetanopoulos. Pentru o plata suplimentara de 1,5 euro, clientul va putea sa transmita 100 de mesaje scrise (SMS-uri), iar dupa epuizarea acestora, operatorul va percepe un tarif de 0,05 euro pentru fiecare SMS suplimentar.
Cosmote Romania s-a lansat in decembrie 2005, avand ca obiectiv transformarea telefoniei mobile intr-un serviciu accesibil tuturor. Potrivit oficialilor companiei, in acest moment gradul de acoperire al retelei este de 80 la suta, dar se spera ca la finele acestui an acest nivel sa creasca pana la 90 la suta.
Reteaua de distributie a serviciilor Cosmote cuprinde peste 9.000 de puncte de vanzare la nivel national, incluzand 260 de retele independente, unitatile Germanos si RomTelecom, precum si magazinele proprii.
Cosmote Romania si-a relansat operatiunile comerciale in decembrie 2005. Operatorul este detinut de grupul OTE, prin RomTelecom (30% din actiuni) si Cosmote Grecia (70% din titluri).


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.