Companiile mari si angajatii acestora sunt tinta principala a Agentiei de identitate si consultanta de brand "strategid" care a dezvoltat programul Brand Therapy.
Programul are ca scop central valorificarea superioara a capitalului uman prin
Companiile mari si angajatii acestora sunt tinta principala a Agentiei de identitate si consultanta de brand "strategid" care a dezvoltat programul Brand Therapy.
Programul are ca scop central valorificarea superioara a capitalului uman prin apelul la resursele valorilor de brand ale companiei.
Imaginea coerenta in exterior si perceperea corecta a brandului companiei de catre public si clienti depinde in primul rand de felul in care angajatii si colaboratorii asimileaza si impartasesc valorile si promisiunea acestui brand. Modul in care se adreseaza clientilor (mesajul transmis, tonul vocii, elementele de metalimbaj), stilul vestimentar, conduita generala trebuie sa reflecte corect si fidel spiritul brandului respectiv.
Conceput astfel incat sa poata fi adaptat necesitatilor concrete ale companiei, proiectul de branding intern Brand Therapy imbina intr-o maniera coerenta elemente de branding si identitate strategica, management al resurselor umane, marketing intern, optimizare a activitatii umane si profesionale. "Strategid" este o agentie de identitate si consultanta de brand cu sediul in Bucuresti si care foloseste pentru creatia de identitate un sistem integrat propriu de analiza si audit de brand.
Printre clientii sai se numara PsihoCon, TeamBridge, Imagoo, Minet Grup, Vicas, Complex Brasov, AMC.

Curierul National

Sursa: Curierul National



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.