Tom Hanks si Oprah Winfrey sunt celebritatile care au cea mai mare influenta in ceea ce priveste comercializarea anumitor branduri, se arata intr-un studiu realizat in Statele Unite si destinat agentiilor de publicitate, relateaza BBC News Online. St
Tom Hanks si Oprah Winfrey sunt celebritatile care au cea mai mare influenta in ceea ce priveste comercializarea anumitor branduri, se arata intr-un studiu realizat in Statele Unite si destinat agentiilor de publicitate, relateaza BBC News Online. Studiul a fost realizat de Davie-Brown Entertainment si a avut ca scop determinarea starurilor care au cea mai mare relevanta pentru anumite branduri. Factorii in baza carora a fost realizat studiul sunt atractia, influenta, increderea, capacitatea de a lansa trenduri si de a influenta populatia de care dispun anumite celebritati. Davie-Brown Entertainment a chestionat aproximativ 1,5 milioane de persoane pentru a realiza studiul, care face referire la peste 1500 de celebritati din lumea televiziunii, filmului si muzicii.
Tom Hanks, care a castigat de doua ori premiul Oscar pentru rolurile din "Philadelphia" (1993) si "Forrest Gump" (1994), a aparut in peste 50 de filme. Pe de alta parte, emisiunea actritei si prezentatoarei de televiziune Oprah Winfrey este urmarita saptamanal de peste 30 de milioane de telespectatori si a fost cel mai vizionat talk show din Statele Unite timp de 18 sezoane consecutive. "Motivul principal pentru care am creat Davie-Brown Index (DBI) este pentru ca exista un vid in industrie.
Nu exista un instrument creat de branduri pentru branduri si care sa ajute la evaluarea celebritatilor si influentei lor" asupra publicitatii, a declarat Jeff Chown, presedintele Davie-Brown Talent. "Incercam astfel sa aflam daca o anumita personalitate ar putea contribui la vanzarea unui produs orientat catre un anumit segment demografic", a adaugat el. (D.V.)


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.