Posturile radio si tv vor putea difuza, in curand, emisiuni de stiri sportive si programe meteo sponsorizate, potrivit unei decizii adoptate, ieri, de membrii Consiliului National al Audiovizualului, in cadrul unei intalniri cu reprezentanti ai postu
Posturile radio si tv vor putea difuza, in curand, emisiuni de stiri sportive si programe meteo sponsorizate, potrivit unei decizii adoptate, ieri, de membrii Consiliului National al Audiovizualului, in cadrul unei intalniri cu reprezentanti ai posturilor si ai asociatiilor din publicitate. Modificarile au fost realizate in vederea redactarii Codului legislativ al CNA, proiect pe care Ralu Filip, presedintele Consiliului, l-a initiat in urma cu aproximativ o luna, avand ca model Codul Ofcom-ului (Office of Communications - autoritatea de reglementare in audiovizual din Marea Britanie). Codul va cuprinde toate deciziile importante emise pana acum de Consiliu, precum si alte reglementari din domeniul audiovizualului.
In ceea ce priveste publicitatea pe radio si televiziune, cea mai mare schimbare consta in eliminarea interdictiei de a sponsoriza stirile sportive si meteo. Ralu Filip a spus ca interdictia ar trebui pastrata doar in cazul stirilor politice, singurele ce ar putea fi manipulate prin sponsorizare. De asemenea, va fi interzisa in continuare difuzarea, in intervalul orar 6.00 - 23.00, a emisiunilor sponsorizate de companiile al caror nume sau marca este identica cu numele sau marca unei bauturi alcoolice.
Emisiunile destinate copiilor nu pot fi sponsorizate de catre persoane fizice ori juridice ale caror activitati includ fabricarea ori comercializarea produselor medicale, a tratamentelor medicale sau a suplimentelor alimentare si nici de catre organizatorii de jocuri si concursuri interzise copiilor. (C.S.)


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.