In ceea ce priveste publicitatea pe radio si televiziune, cea mai mare schimbare consta in eliminarea interdictiei de a sponsoriza stirile sportive si meteo. Ralu Filip a spus ca interdictia ar trebui pastrata doar in cazul stirilor politice, singurele ce ar putea fi manipulate prin sponsorizare. De asemenea, va fi interzisa in continuare difuzarea, in intervalul orar 6.00 - 23.00, a emisiunilor sponsorizate de companiile al caror nume sau marca este identica cu numele sau marca unei bauturi alcoolice.
Emisiunile destinate copiilor nu pot fi sponsorizate de catre persoane fizice ori juridice ale caror activitati includ fabricarea ori comercializarea produselor medicale, a tratamentelor medicale sau a suplimentelor alimentare si nici de catre organizatorii de jocuri si concursuri interzise copiilor. (C.S.)
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Women TechEU, granturi pentru startup-uri cu femei fondator. Înscrieri deschise
Sursa: green.start-up.ro
-
Early Game Ventures Fund II - 60 de milioane de euro pentru startup-uri
Sursa: start-up.ro
-
De la iubire la ură nu este decât un singur pas
Sursa: garbo.ro
-
Ana Baniciu, mesaj emoționant la doi ani de la decesul mamei sale: Nu a...
Sursa: kudika.ro
-
Se va mai scumpi berea artizanală? Ce spune Alexandru Bănescu, producătorul...
Sursa: retail.ro
-
Tesla oprește producția la uzina din Berlin din cauza protestelor. Vânzările...
Sursa: wall-street.ro