3 Februarie 2006

Lectura de 2 minute

Rodriguez Santiago, arbitrul partidei Marseille - Dinamo, din Cupa UEFA, in care a anulat un gol marcat de romani in minutul 90+4, a iesit din nou la rampa miercuri seara. Fluierasul a devenit protagonistul partidei FC Barcelona - Real Zaragoza, din
Rodriguez Santiago, arbitrul partidei Marseille - Dinamo, din Cupa UEFA, in care a anulat un gol marcat de romani in minutul 90+4, a iesit din nou la rampa miercuri seara. Fluierasul a devenit protagonistul partidei FC Barcelona - Real Zaragoza, din mansa a doua a sferturilor de finala din Cupa Spaniei, dupa ce l-a eliminat pe Ronaldinho si a fluierat finalul intalnirii cu 30 de secunde mai devreme. Presa din capitala Catalunyei si jucatorii Barcelonei au luat foc dupa partida de pe "Camp Nou", castigata de gazde cu scorul de 2-1, dar in urma careia formatia antrenata de Frank Rijkaard a fost eliminata (in tur a fost 4-2 pentru Zaragoza), acuzand eliminarea usoara a lui Ronaldinho. Meciul s-a transformat in circ pe final, fiindca starul brazilian a refuzat sa iasa de pe teren. "El Mundo Deportivo" scrie ca arbitrul a avut o prestatie "suspicioasa", dupa ce nu i-a aratat al doilea cartonas galben lui Ponzio, dupa un fault asupra lui Messi, si dupa ce a fluierat finalul meciului cu 30 de secunde inainte de expirarea celor patru minute de prelungire. De asemenea, Santiago i-a acordat un cartonas galben lui Deco, dupa ce portughezul a protestat fata de incheierea partidei inainte de expirarea timpului. In contexul scandalului de miercuri seara, presa spaniola a readus in atentie prestatia lui Santiago la meciul Olympique - Dinamo: "Cand mai lipsea o secunda pana la incheierea celor 94 de minute regulamentare, un roman (n.r. - Chihaia) a furat mingea si a sutat, moment in care arbitrul a fluierat finalul. Mingea a intrat in poarta. Gol si calificare pentru Dinamo? Nu, pentru ca Santiago, neluand in seama faptul ca faza era in desfasurare (legea nescrisa a fotbalului: daca exista o faza de gol, jocul trebuie lasat sa continue), a fluierat finalul. Din punct de vedere tehnic nu se poate vorbi de un gol anulat, pentru ca Santiago a fluierat cu o secunda inainte ca balonul sa intre in poarta. Insa normal ar fi fost sa lase faza sa se incheie", a notat "Sport", care mai aminteste de un scandal in care a fost implicat Santiago, la un meci Espanyol - Real Madrid.
Arhiepiscopul Barcelonei s-a suparat
Prestatia arbitrului l-a iritat si pe arhiepiscopul Barcelonei, care a luat ieri pozitie intr-un interviu radio. "Decizia eliminarii lui Ronaldinho a influentat eliminarea Barcelonei, pentru ca trebuie sa tinem cont ca sunt 90 de minute de joc si este un jucator mai putin. Uneori, se poate si cu un jucator mai putin, dar Ronaldinho este un fotbalist foarte capabil", a declarat Lluis Martinez Sistach. (B.G.)

Ziua

Sursa: Ziua



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.