Amenzi de pana la 40 de milioane de lei vechi
Cea mai importanta conditie pentru ca o asemenea fapta sa fie incadrata in randul practicilor neloiale este ca cele doua firme sa fie concurente, iar cele doua produse comparate in cadrul mesajului publicitar sa fie foarte apropiate ca si caracteristici. "Dupa ce primim sesizarea din partea firmei care se considera prejudiciata urmeaza sa verificam foarte atent sesizarile primite. Precizez ca firmele care inainteaza astfel de plangeri trebuie sa vina la Biroul nostru cu dovezi foarte solide. Spre exemplu, un decupaj dintr-un ziar cu materialul publicitar incriminat poate fi o dovada utila", a precizat Kober.
In functie de gravitatea faptei, sanctiunile prevazute de lege pentru publicitate comparativa sunt cuprinse intre 15 milioane de lei vechi si 40 milioane de lei vechi si pot fi actualizate cu inflatia. De asemenea, sanctiunile acordate de Biroul mentionat apar si in certificatele firmelor emise de Registrul Comertului. Firma sanctionata poate face plangere in justitie, iar firma pagubita poate cere, tot in instanta, daune.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Ce relație au, de fapt, Andreea Esca și Andreea Berecleanu? Mulți cred că...
Sursa: kudika.ro
-
PSD și PNL pe drumuri separate la Capitală: Firea și Burduja sunt reactivați...
Sursa: wall-street.ro