Amenzi de pana la 40 de milioane de lei vechi
Cea mai importanta conditie pentru ca o asemenea fapta sa fie incadrata in randul practicilor neloiale este ca cele doua firme sa fie concurente, iar cele doua produse comparate in cadrul mesajului publicitar sa fie foarte apropiate ca si caracteristici. "Dupa ce primim sesizarea din partea firmei care se considera prejudiciata urmeaza sa verificam foarte atent sesizarile primite. Precizez ca firmele care inainteaza astfel de plangeri trebuie sa vina la Biroul nostru cu dovezi foarte solide. Spre exemplu, un decupaj dintr-un ziar cu materialul publicitar incriminat poate fi o dovada utila", a precizat Kober.
In functie de gravitatea faptei, sanctiunile prevazute de lege pentru publicitate comparativa sunt cuprinse intre 15 milioane de lei vechi si 40 milioane de lei vechi si pot fi actualizate cu inflatia. De asemenea, sanctiunile acordate de Biroul mentionat apar si in certificatele firmelor emise de Registrul Comertului. Firma sanctionata poate face plangere in justitie, iar firma pagubita poate cere, tot in instanta, daune.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro
-
FOTO: Destinații de schi aproape de casă pentru vacanța de iarnă 2025–2026....
Sursa: kudika.ro