Stefan Pirpiliu, seful Comisiei de transporturi a Consiliului General al Municipiului Bucuresti, s-a aratat nemultumit de rezultatele controlului efectuat in perioada 8-12 decembrie pe aceste mijloace de transport, acuzand, totodata, ca "nivelul evaziunii este foarte mare in aceasta zona". Potrivit lui Stefan Pirpiliu, actualele trasee de maxi-taxi - in numar de 26 , nu tin cont de cerintele cetatenilor si nici de planul urbanistic al Capitalei, oferind o serie de incalcari ale legii: nerespectarea caietului de sarcini sau a orarului de lucru, utilizarea de masini fara licenta de transport, evaziune fiscala, nerespectarea capetelor de linii etc. Consilierul municipal a mai reclamat ca, in ciuda faptului ca multe masini nu permit transportul calatorilor in picioare, soferii transporta oamenii in conditii nesigure, oferind servicii lipsite de calitate. Au fost controlate 57 de vehicule si au fost aplicate amenzi de 26.070 lei noi, iar in cazul a 50 de masini au fost ridicate licentele de transport si certificatele de inmatriculare. Totodata, autoritatile au constatat ca pe cele 26 de trasee maxi-taxi circula 237 de masini, fata de necesarul de 300. Verificarile au fost facute de catre inspectorii Primariei Capitalei in colaborare cu reprezentantii Autoritatii Rutiere Romane si Politiei Capitalei.
Referitor la noul regulament, presedintele Comisiei de transporturi ne-a precizat: "Lucram la un nou program de asigurare a transportului de maxi-taxi, complementar cu cel actual, pentru a introduce conditii minime de calitate a acestui serviciu. Pana la sfarsitul anului se va intocmi si un studiu de piata privind transportul de maxi-taxi in Capitala, care va fi supus apoi dezbaterii publice, urmand ca, din luna februarie 2006, sa circule in Bucuresti numai operatorii care castiga licitatia. (...) In plus, statiile de maxi-taxi vor fi stabilite de Primaria Capitalei, astfel incat microbuzele sa nu mai opreasca la intamplare si sa nu mai impiedice traficul. Pe viitor, firmele care au licente trebuie sa dovedeasca faptul ca detin terenuri sau spatii suficiente de parcare, pentru a nu bloca domeniul public al orasului, altfel vor pierde licenta. Pana la 1 februarie 2006, Primaria Capitalei va trebui sa desemneze, prin licitatie publica, atat noile trasee, cat si pe operatorii de transport. Daca, pana atunci, birocratia si legislatia nu vor permite incheierea licitatiilor, Bucurestiul va ramane fara maxi-taxi. Oricum, pentru acest serviciu nu exista nici o lege".
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro