Grapefruit a condus procesul in urma caruia Antibiotice, unul dintre cei mai mari producatori romani de medicamente, a adoptat un nou brand cu ocazia jubileului companiei. Desfasurat pe parcursul ultimelor sase luni, procesul de rebranding a implicat
Grapefruit a condus procesul in urma caruia Antibiotice, unul dintre cei mai mari producatori romani de medicamente, a adoptat un nou brand cu ocazia jubileului companiei. Desfasurat pe parcursul ultimelor sase luni, procesul de rebranding a implicat efectuarea unui audit, ale carui concluzii si recomandari au stat la baza dezvoltarii primei strategii de brand din istoria companiei. Noua identitate vizuala si noul slogan reflecta aceasta strategie in comunicarea Antibiotice. Incadrat intr-un stil de design modern, caracterizat de spatii largi de culoare si de o paleta cromatica proaspata, noul logo Antibiotice face puternice asocieri vizuale cu sanatatea (domeniul de utilizare a produselor companiei), performanta si accesibilitatea (notiuni cheie din noua platforma de brand). Noul slogan-"Stiinta si suflet"-combina alte doua trasaturi ale noului brand intr-un orizont aspirational firesc si cu un ton de comunicare uman. "Notorietatea de care se bucura compania pe piata romaneasca si renumele nostru [...] sunt sustinute de studiile de cercetare efectuate pe parcursul acestui an. Pe de alta parte, un procent semnificativ din publicul roman nu a avut ocazia sa cunoasca transformarile profunde pe care le-a traversat Antibiotice in ultimii ani", a declarat ec. Ioan Nani, directorul general al companiei, motivand adoptarea unui nou brand. "Din punct de vedere al profunzimii si amplorii, rebrandingul Antibiotice este o premiera pentru o companie listata in categoria superioara a Bursei. In acelasi timp, el este cel mai complex proiect al nostru de pana acum", a comentat Stefan Liute, strategy director Grapefruit. Infiintata in 1955, Antibiotice este una dintre cele mai vechi companii romanesti producatoare de medicamente. Listata la categoria intai a Bursei de Valori Bucuresti, compania este lider intr-un numar de segmente-cheie ale pietei romanesti si un exportator traditional in peste patruzeci de tari, inclusiv Statele Unite si Canada. Actionarii principali ai companiei sunt investitori institutionali romani si straini, in frunte cu AVAS. Grapefruit este o agentie romaneasca de consultanta pentru branding si design interactiv.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.