Peste 40.000 de consumatori au trimis dovezi de 10 la campania promotionala lansata de Kraft Foods Romania pentru sustinerea marcii Poiana, care sarbatoreste 10 ani de la lansarea pe piata. Potrivit unui comunicat de presa, intre 15 octombrie si 24 d
Peste 40.000 de consumatori au trimis dovezi de 10 la campania promotionala lansata de Kraft Foods Romania pentru sustinerea marcii Poiana, care sarbatoreste 10 ani de la lansarea pe piata. Potrivit unui comunicat de presa, intre 15 octombrie si 24 decembrie 2005, consumatorii pot castiga premii in valoare de 10.000 euro fiecare, precum si 10.000 de cadouri aniversare Poiana, cautand cifra 10 in jurul lor sau inventand orice "dovada de 10" pe care sa o trimita impreuna cu doua ambalaje din orice produs Poiana. In primele 15 zile ale promotiei au fost castigate toate cele 10.000 premii garantate, precum si cinci premii mari din totalul de 10 premii a cate 10.000 euro fiecare. Kraft Foods Romania este o filiala a Kraft Foods Inc, a doua mare companie din lume din domeniul produselor alimentare. Printre marcile Kraft se numara branza cu acelasi nume, cafeaua Jacobs si Maxwell House, biscuitii Nabisco, crema de branza Philadelphia, preparatele de carne Oscar Mayer, cerealele Post si ciocolata Milka. (A.G.C.)


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.