DaKino, ""Festivalul celor care nu se multumesc cu Hollywood"", are anul acesta o identitate mai colorata, mai aluziva la ADN-ul nostru balcanic si mai curajoasa ca niciodata. Comunicarea unuia dintre cele mai populare festivaluri de scurtmetra

DaKino, ""Festivalul celor care nu se multumesc cu
Hollywood"", are anul acesta o identitate mai colorata, mai aluziva la ADN-ul nostru balcanic si mai curajoasa ca niciodata. Comunicarea unuia dintre
cele mai populare
festivaluri de scurtmetraj din Romania,
DaKino poarta semnatura Lowe.

Campania regizata de Lowe pleaca de la un concept foarte simplu: Ce-ar fi ""daca"". Daca James Cameron ar fi regizat ""Idiotii"". Daca Peter Jackson ar fi regizat ""Vremea tiganilor"". Daca fratii Wachowski ar fi regizat ""Pisica alba - pisica neagra"". Daca Paul Verhoeven ar fi regizat ""Totul despre mama mea"". Intr-un fel, o reinterpretare/ reluare a logicii din faimoasele printuri care recomandau o instanta culturala din Est. ""Batranul si marea"", ""Jane Eyre"", ""Crima si pedeapsa"" sunt carti faimoase ale caror coperti contrazic continutul clasic printr-un tratament comercial. Batranul e bine bronzat si tine doua prospaturi de talie, Jane Eyre - o dura in piele, blindata de puscoace si cartea lui Dostoievski are o coperta cu doua sperante din Bronx. Cam in acelasi registru, adaptat la local, e gandita si actuala campanie a DaKino. Daca ar fi existat o astfel de lume, box-office-ul ar fi stabilit cine ia Oscaruri, producatorii de popcorn ar fi fost mult mai bogati si multiplexurile ar fi stapanit lumea. Conceptul ""Daca..."", pe cat este de simplu, pe atat este de savuros.

SPOT. Daca Kusturica ar fi regizat Matrix

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.