Utilizatorii serviciilor vor trebui sa se conecteze la serviciul NTT Commmunications pentru a selecta ambianta olfactiva pe care o doresc. Informatiile referitoare la componenta aromei selectate vor fi transmise dispozitivului de mirosuri conectat la computer prin intermediul Internetului. Aparatul respectiv va recrea local parfumul ales prin activarea unei emisii de esenta proportionala cu semnalele primite pe Internet. Astfel, utilizatorii serviciului vor putea alege o ambianta care sa ii ajute sa doarma mai bine sau sa lucreze mai eficient. Dispozitivul de creare a parfumurilor este comercializat in Japonia la un pret de 73.500 yeni (525 euro). (D.M.)
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro