Utilizatorii serviciilor vor trebui sa se conecteze la serviciul NTT Commmunications pentru a selecta ambianta olfactiva pe care o doresc. Informatiile referitoare la componenta aromei selectate vor fi transmise dispozitivului de mirosuri conectat la computer prin intermediul Internetului. Aparatul respectiv va recrea local parfumul ales prin activarea unei emisii de esenta proportionala cu semnalele primite pe Internet. Astfel, utilizatorii serviciului vor putea alege o ambianta care sa ii ajute sa doarma mai bine sau sa lucreze mai eficient. Dispozitivul de creare a parfumurilor este comercializat in Japonia la un pret de 73.500 yeni (525 euro). (D.M.)
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Povestea impresionantă a lui Andreeas Novacovici - din orfelinat, în primele...
Sursa: kudika.ro