"Am ales aceasta investitie pentru ca cererea est
"Am ales aceasta investitie pentru ca cererea este mare pe segmentul de salamuri crude", a anuntat Talal El Sohl, presedintele Grupului.
Pe parcursul celor 11 ani de activitate, Caroli Foods a investit 13 milioane de euro in procesarea si distribuirea mezelurilor. Numai anul acesta, pentru modernizarea fabricii de la Pitesti s-au cheltuit 6 milioane de euro. "Investim tot timpul in tehnologiile care dau cel mai bun rezultat. Credem ca piata apreciaza aceasta concentrare asupra calitatii pana la detaliu. De astfel, cresterea, de la an la an, cu 40-45% a cifrei de afaceri confirma ca am facut cea mai buna alegere", conchide El Sohl. Produsele Caroli Foods sunt comercializate sub trei marci distincte, care vizeaza segmente diferite de piata: Gourmet, Caroli si Familia.
Situat intre primii trei producatori de mezeluri de pe piata, grupul a realizat, anul trecut, o cifra de afaceri de 44 de milioane de euro.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro