In urma verificarilor, ofiterii au stabilit ca, la data de 18 februarie 2002, intre banca respectiva (cedent), CNCF CFR SA (cesionar) si SAAF SA (debitor) s-a semnat un contract de cesiune prin care banca ceda CFR drepturile si obligatiile rezultate din contractul de credit si contractele de garantie aferente, CFR obligandu-se sa achite bancii debitul SAAF.
Prin preluarea creantei, CFR a incalcat legea, avand in vedere ca n-a beneficiat de profit, iar contractul de cesiune a fost semnat de conducerea CNCF fara aprobarea Consiliului de Administratie. Ulterior, in scopul realizarii creantei fata de SAAF, conducerea CNCF a acceptat preluarea unui numar de vagoane de calatorie functionale. Desi acestea n-au fost niciodata inregistrate in evidentele CFR, apartinand scriptic SAAF, fosta conducere le-a vandut ca fier vechi. Totodata, plata debitului cedat, in valoare de 134,5 miliarde lei, a fost dispusa de catre fosta conducere a CNCF din fonduri alocate de catre Banca Europeana de Investitii, in urma contractarii unui imprumut extern de catre Ministerul Transporturilor.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro