Compania de distributie Interbrands Marketing & Distribution SRL, cea mai mare firma de profil din Romania, a inaintat anul trecut la Consiliul Concurentei o plangere impotriva producatorului de guma de mestecat, dupa ce acesta a depus o cerere de exceptare de la prevederile legii in cazul contractelor de cumparare si distributie a gumei de mestecat, incheiate cu o serie de agenti economici.
Investigatia isi propune sa evalueze efectele pe care aceste contracte le au asupra mediului concurential de pe pe piata de profil. Verificarile facute de Consiliul Concurentei vor viza toate verigile lantului de distributie, pana la vanzarea cu amanuntul a produselor.
Conform procedurii, partile implicate vor primi raportul de investigatie. Urmeaza ca in termen de 30 de zile sa fie formulate eventualele observatii. Sedinta de audiere in fata plenului Consiliului va avea loc pe data de 29 noiembrie 2005.
Wrigley este principalul competitor pe piata romaneasca a gumei de mestecat, avand o cota de peste 90%, cu marci precum Orbit si Airwaves.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
BNR a autorizat Filbo Pay ca instituție emitentă de monedă electronică
Sursa: futurebanking.ro
-
Zâmbete de 1 Aprilie: Cele mai haioase mesaje pentru Ziua Păcălelilor
Sursa: garbo.ro
-
Suntem cu toții răi în povestea cuiva… și niciodată complet nevinovați!
Sursa: kudika.ro
-
Pîslaru spune că România trebuie să se așeze la masa de decizie a UE: Să...
Sursa: wall-street.ro