Dezvoltarea conceptului care sta la baza procesului de rebranding a retailerului de electronice si electrocasnice DOMO a costat 250.000 de euro, iar implementarea respectivului concept in toate cele 110 magazine DOMO ar putea sa depaseasca valoarea d
Dezvoltarea conceptului care sta la baza procesului de rebranding a retailerului de electronice si electrocasnice DOMO a costat 250.000 de euro, iar implementarea respectivului concept in toate cele 110 magazine DOMO ar putea sa depaseasca valoarea de doua milioane de euro, a declarat, pentru Rompres, directorul general al companiei, Lorand Szarvadi. Calculele nu includ si cheltuielile cu campania media, a mai adaugat el. Oficialii companiei sunt foarte increzatori in noua identitate vizuala DOMO si estimeaza rezultate performante in urma implementarii acesteia. Noul brand a fost pentru prima data introdus in magazinul din cadrul galeriei comerciale Kaufland Colentina. Ca cifra de afaceri, Domo este al doilea retailer de electronice si electrocasnice, avand o retea nationala formata din 110 magazine ce insumeaza peste 35.000 de metri patrati si peste 1000 de angajati. In anul 2004 a realizat o cifra de afaceri de 101 milioane euro, iar previziunile pentru 2005 sunt de 135 milioane euro.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.