Bucuresti (ICEPALV). Expertiza a reprezentat practic o adevarata refulare a frustrarilor adunate in ultimele luni de Dan Talangescu. Totul a inceput in iulie acest an. Bucuresteanul si-a achizitionat atunci, cu 285 de milioane de lei, un model Log
Bucuresti (ICEPALV). Expertiza a reprezentat practic o adevarata refulare a frustrarilor adunate in ultimele luni de Dan Talangescu. Totul a inceput in iulie acest an. Bucuresteanul si-a achizitionat atunci, cu 285 de milioane de lei, un model Logan Laureate 1.4 MPI. La nici doua saptamani, acesta a constatat ca vopseaua de pe plafonul masinii a inceput sa se cojeasca in mai multe locuri. socat, Dan Talangescu s-a adresat dealerului Dacia. Prima reactie a celor de la service l-a lasat perplex: problema a fost cauzata de un agent chimic extern, posibil lichid de frana sau gainat de pasare, prin urmare reparatia nu poate fi acoperita prin garantie. Bucuresteanul a reclamat situatia la Protectia Consumatorilor, precum si la Automobile Dacia. Fortati de imprejurari, reprezentantii Dacia i-au oferit pagubitului in cele din urma revopsirea. Dan Talangescu n-a fost de acord insa sub nici un chip cu aceasta forma de despagubire. "Revopsirea se face intr-un service Dacia, deci nu la aceiasi parametri din fabrica. Pot aparea defecte in alte parti ale masinii. Vreau alta masina sau banii inapoi!", spunea bucuresteanul. Nici una din variante nu a fost acceptata insa de Automobile Dacia, drept pentru care Dan Talangescu s-a decis sa mearga pana in panzele albe pentru a nu iesi in pierdere intr-un caz in care, asa cum sustine, n-are nici o vina. in consecinta, omul a contactat ICEPALV pentru a solicita o analiza tehnologica. La primele constatari, specialistii de la institutul de cercetare i-au comunicat lui Dan Talangescu ca este posibil ca procesul de vopsire a autoturismului sa nu fi fost respectat intocmai. "Pelicula a fost supusa eventual unei supraincarcari (mentinere la temperatura mai ridicata decat cea prevazuta sau un timp mai indelungat) sau emailul utilizat ca strat final nu a fost aplicat corespunzator", se arata in raportul preliminar. Potrivit acestuia, lipsa aderentei se poate datora fie substantelor corozive din excrementele animalelor, fie reticularii necorespunzatoare a peliculei. Marti, specialistii institutului au prelevat probe de vopsea de pe masina lui Talangescu pentru analize de laborator, acestea urmand sa fie gata in cateva saptamani.

Dacia tine la imagine

Ieri, chiar inainte de publicarea materialului, Dan Talangescu ne-a contactat la redactie pentru a ne preciza ca a ajuns in sfarsit la o intelegere cu cei de la Dacia. Aceasta prevede ca masina va fi revopsita total, prin parcurgerea unor procese tehnologice complexe, o parte din echipamentele autoturismului urmand sa fie demontate pentru a nu fi afectate. Lucru care ne-a fost confirmat si de Emanuel Pop, consilier tehnic Automobile Dacia. Nu se stie insa ce se va intampla cu celelalte cazuri similare reclamate.


Despre autor:

Libertatea

Sursa: Libertatea


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.