In aceeasi sedinta, CNA a mai decis si impunerea unor noi reglementari in ceea ce priveste publicitatea la suplimentele nutritive. Astfel, in urma unor discutii cu directorii de marketing ai principalelor posturi de televiziune, s-a stabilit ca, in finalul spoturilor publicitare, destinate acestor produse, sa se adauge o coperta de trei secunde, vizuala si sonora, cu textul "Acesta este un supliment nutritiv. Cititi cu atentie prospectul".
Presedintele CNA, Ralu Filip, a precizat ca, in cazul in care aceste prevederi vor fi incalcate in continuare, posturile nu vor mai primi din partea CNA solicitarea sa opreasca spoturile, ci vor fi sanctionate direct pentru nerespectarea legislatiei.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
Așteptarea aproape a luat sfârșit, Avatar: Fire and Ash apare în mai puțin de...
Sursa: kudika.ro