Reclamele la masini, difuzate in audiovizual, nu vor mai putea prezenta, de la jumatatea lunii octombrie, pretul CIP al autoturismelor promovate, conform unei decizii adoptate de membrii Consiliului National al Audiovizualului. Potrivit presedintelui
Reclamele la masini, difuzate in audiovizual, nu vor mai putea prezenta, de la jumatatea lunii octombrie, pretul CIP al autoturismelor promovate, conform unei decizii adoptate de membrii Consiliului National al Audiovizualului. Potrivit presedintelui CNA, Ralu Filip, pretul afisat al autoturismelor promovate trebuie sa includa Taxa pe Valoarea Adaugata, precum si accizele si taxele care se adauga pretului initial.
In aceeasi sedinta, CNA a mai decis si impunerea unor noi reglementari in ceea ce priveste publicitatea la suplimentele nutritive. Astfel, in urma unor discutii cu directorii de marketing ai principalelor posturi de televiziune, s-a stabilit ca, in finalul spoturilor publicitare, destinate acestor produse, sa se adauge o coperta de trei secunde, vizuala si sonora, cu textul "Acesta este un supliment nutritiv. Cititi cu atentie prospectul".
Presedintele CNA, Ralu Filip, a precizat ca, in cazul in care aceste prevederi vor fi incalcate in continuare, posturile nu vor mai primi din partea CNA solicitarea sa opreasca spoturile, ci vor fi sanctionate direct pentru nerespectarea legislatiei.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.