In aceeasi sedinta, CNA a mai decis si impunerea unor noi reglementari in ceea ce priveste publicitatea la suplimentele nutritive. Astfel, in urma unor discutii cu directorii de marketing ai principalelor posturi de televiziune, s-a stabilit ca, in finalul spoturilor publicitare, destinate acestor produse, sa se adauge o coperta de trei secunde, vizuala si sonora, cu textul "Acesta este un supliment nutritiv. Cititi cu atentie prospectul".
Presedintele CNA, Ralu Filip, a precizat ca, in cazul in care aceste prevederi vor fi incalcate in continuare, posturile nu vor mai primi din partea CNA solicitarea sa opreasca spoturile, ci vor fi sanctionate direct pentru nerespectarea legislatiei.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro