Iata ce acte trebuie sa contina dosarul de inscriere:
* cerere de atestare (tip)
* curriculum vitae
* copie BI/CI
* copii legalizate de pe actele de stare civila
* copii legalizate de pe actele de studii
* cer

Iata ce acte trebuie sa contina dosarul de inscriere:
* cerere de atestare (tip)
* curriculum vitae
* copie BI/CI
* copii legalizate de pe actele de stare civila
* copii legalizate de pe actele de studii
* certificatul de cazier (original)
* adeverinta de la medicul de familie din care sa reiasa ca solicitantul este apt pentru angajare
* recomandare din partea presedintelui asociatiei de proprietari a cladirii pentru care solicita atestarea calitatii de administrator
* copie xerox legalizata dupa diploma de absolvire a unui curs de pregatire profesionala de specialitate (pentru persoanele care nu au desfasurat activitate de administrare imobile cel putin 3 luni)
* dosar cu sina
* procesul verbal al adunarii generale in cadrul careia administratorul respectiv a fost propus de proprietari pentru atestare (inclusiv tabel prezenta).


Despre autor:

Libertatea

Sursa: Libertatea


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.