O serie de companii din domeniul marketingului direct, membre ale Asociatiei Romane de Marketing Direct (ARMAD), au reclamat societatea Posta Romana la Consiliul Concurentei, pentru ca a facut abuz de pozitia dominanta prin majorarea tarifelor pentru
O serie de companii din domeniul marketingului direct, membre ale Asociatiei Romane de Marketing Direct (ARMAD), au reclamat societatea Posta Romana la Consiliul Concurentei, pentru ca a facut abuz de pozitia dominanta prin majorarea tarifelor pentru mandate, care s-au dublat in unele cazuri.
"Ne dorim ca Posta Romana sa fie determinata sa adopte o politica tarifara rezonabila, cu dreptul de a modifica tarifele in functie de anumiti indicatori economici (rata inflatiei, cursul de schimb valutar), sau in functie de costurile reale", a declarat Marian Seitan, presedintele ARMAD.
Asociatia considera ca tarifele percepute de Posta Romana sunt cu mult mai mari decat in alte state est-europene. De asemenea, compania a anuntat majorarea cu numai cinci zile inainte de intrarea sa in vigoare, arata ARMAD.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.