Conform unui studiu realizat de firma JupiterResearch, si citat de Mediafax, pana in 2010 publicitatea prin intermediul motoarelor de cautare pe Internet va depasi metoda bannerelor clasice, in conditiile in care, in acelasi interval de timp, vanzari
Conform unui studiu realizat de firma JupiterResearch, si citat de Mediafax, pana in 2010 publicitatea prin intermediul motoarelor de cautare pe Internet va depasi metoda bannerelor clasice, in conditiile in care, in acelasi interval de timp, vanzarile on-line se vor dubla, ajungand la valoarea de 18,9 miliarde de dolari. In cadrul estimarilor anuale referitoare la publicitatea on-line, JupiterResearch afirma ca aceasta dezvoltare rapida reflecta, partial, cresterea de peste 12 la suta pe an a publicitatii prin motoare de cautare, in urmatorii cinci ani, in timp ce bannerele vor inregistra un avans de numai 7 la suta. Publicitatea clasificata prin Internet ar putea inregistra o crestere de aproape 10 procente, pentru a ajunge, in 2010, la 4,1 miliarde de dolari. Firmele de publicitate ar putea, de asemenea, sa profite de pe urma unui numar crescut de familii care dispun de conexiuni rapide la Internet, pentru a transmite mesaje media "rich" sau "streaming". Mesajele de publicitate "rich", care au continut audio si video, vor ajunge la vanzari de 3,5 miliarde de dolari, iar mesajele "streaming", care transmit elemente audio sau video prin intermediul unei retele, ar putea avansa anual cu 30 la suta, la 943 de milioane de dolari, pana in 2010, in opinia JupiterResearch.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.