Deutsche Tourenwagen Masters (DTM) a ramas o competitie la fel de spectaculoasa. Gratie celei de-a doua victorii a sezonului, Mattias Ekström a revenit pe primul loc in clasamentul pilotilor, dupa etapa de la Nürburgring. Dupa sapte din cele 11 eta
Deutsche Tourenwagen Masters (DTM) a ramas o competitie la fel de spectaculoasa. Gratie celei de-a doua victorii a sezonului, Mattias Ekström a revenit pe primul loc in clasamentul pilotilor, dupa etapa de la Nürburgring. Dupa sapte din cele 11 etape ale sezonului 2005, suedezul de la Audi Sport Team Abt Sportsline are un avantaj de numai un punct in fata vicecampionului de anul trecut, Gary Paffett. Danezul Tom Kristensen, clasat al doilea in etapa de duminica, a completat dubla pentru Audi. Allan McNish - pozitionat al saselea - a marcat puncte pentru a patra oara consecutiv, rezultat care a ajutat echipa Audi sa-si consolideze pozitia de lider in ierarhia constructorilor.
Intr-o cursa cu vreme specifica pentru regiunea Eifel - amestec de ploaie si soare -, 112.000 spectatori au asistat la un nou week-end palpitant in DTM. O aversa cazuta inaintea startului a obligat organizatorii sa introduca SafetyCar pe pista, iar concurentii sa plece din spatele masinii de securitate. In aceste conditii dificile, Mattias Ekström si-a aparat pozitia a treia, ca urmare a atacurilor puternice venite din partea celor aflati in urma sa. Printr-un al doilea pit-stop perfect, pilotul de la Audi a reusit sa reduca avansul lui Gary Paffett de la 7,5 la 2,6 secunde in numai cateva tururi. In momentul in care britanicul a facut o eroare, Ekström a profitat foarte bine si si-a asigurat cea de-a doua victorie a sezonului. Tom Kristensen a reusit si el sa-l depaseasca pe Paffett si a urcat pe locul al doilea, o recompensa meritata dupa ce s-a aflat al saselea pe grila de start.
Martin Tomczyk a fost in puncte o mare parte din timp, dar a calcat linia alba la iesirea de la standuri, dupa al doilea pit-stop, si a fost penalizat cu "drive-through" (n.a. - traversare a liniei boxelor), astfel ca a incheiat doar al 11-lea.
Inca o data, cel mai bun pilot aflat la volanul unei masini versiune 2004 a fost Christian Abt, care a incheiat Top 10 la comenzile unui Audi A4 DTM inscris de Audi Sport Team Joest. Asemenea coechipierilor sai - Pierre Kaffer, Frank Stippler si Rinaldo Capello , Abt a pierdut orice sansa de a marca puncte in momentul startului lansat.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.